Nabídka pro firmy



Vážený zákazníku,


Nabídku dárkových balení naleznete v sekci Doplňkové zboží >






Dárková balení s logem firmy

Dárková balení s logem firmy ve formě PF (visačka na lahev, samolepka) viz foto níže zajistíme od 50 kusů v ceně 9,-Kč/ks. Také se lze domluvit individuálně v pracovní době: Pondělí - Pátek od 10:00 do 16:30 na tel. 774 500 110. Dodací lhůta: 7-10 dní od zaslání loga v požadovaném formátu (max. vel. 2cm x 4cm)


Důležité!!!

S přijetím vládního konsolidačního balíčku od 1. 1. 2024 se změní daňové zvýhodnění v případě darování tichého vína. Tichá vína už nebudou považována za reklamní předměty. Firmy budou moci vína darovat i nadále, ale již nebude možné náklady na pořízení považovat za daňově uznatelný náklad a nebude možné při pořízení uplatnit odpočet DPH.

Tichá vína už totiž nebudou moci být považována za reklamní předmět. Pokud budou chtít firmy své obchodní partnery a zákazníky nadále vínem obdarovávat, budou to moci pochopitelně dělat i nadále, ale náklady na pořízení těchto vín již nebudou moci být účtovány jako daňově uznatelný náklad a odpočet DPH z pořízení nebude taktéž možný.



Proč je víno tak vhodné jako dárek?

Víno jako dárek je mnohem lepší než darovat třeba ponožky a v tomto směru i mnohem spolehlivější. Obdarovaný vypije víno sám a nebo ho jakožto abstinent nebo milovník piva „pošle dál". Na rozdíl od běžných dárků můžete darované víno doprovodit nějakým textem či doporučením, které obdarovaného naláká k jeho ochutnání.



Tichá vína jako odpočitatelná položka


Naše doporučení:

Pro dárky bychom se měli vyhnout mladým vínům. Je ale potřeba počítat s tím, že většina dárků se nevypije hned a dost často se nechávají „uležet" pár měsíců na „výjimečné příležitosti". Jako dárek by určitě nemělo sloužit víno ze supermarketů, protože nevíte, jak dlouho tam ta která lahev stála. Darované víno by mělo mít alespoň malý punc výjimečnosti, který pochopitelně ztrácí, pokud kolem regálu stejných vín obdarovaný chodí každý týden.

Také se nevyhýbejte vínům se šroubovacími uzávěry, protože dávno neplatí, že se jimi uzavírají vína nižší kvality. V zahraničí se běžně používají u drahých vín. V každém případě i u darovaného vína předpokládáme, že jej obdarovaný nebude chtít archivovat mnoho let. Víno pod šroubovacím uzávěrem vydrží v mladistvé kondici určitě minimálně dva roky i více.

Pokud dobře neznáte vkus obdarovaného, měli byste se vyhnout kontroverzním aromatickým vínům. Doporučujeme červená vína typu Merlot, Pinot Noir, Malbec, ale i z bílých vín například Sauvignon Blanc či Chardonnay. Pokud víte, že obdarovný má rád raději sladší víno tak určitě sáhněte po Rieslingu.

Víno by mělo být pro všechny hlavně radostí. Snažte se užít si i jeho výběr, ať z toho taky něco máte.


Váš,
World Wine tým
Tento web používá tracking cookies - více informací.